10 priežasčių gerai išsimiegoti

Kodėl miego kokybė tokia svarbi?

  1. Visą dieną lydės energijos antplūdis. Jei kankina nebaigtų darbų grandinė, greitai pavargstate, gali būti, kad Jums trūksta poilsio. Tinkamas nakties miegas – didžiausia garantija, kad vakarą sutiksite be pašalinių minčių: kas suplanuota – bus įgyvendinta.
  2. Pamiršite galvos ir stuburo skausmą. Jeigu visą naktį (7–9 valandas) kūnas yra pertemptas ir iškreiptas, didelė tikimybė, kad sudirginti stuburo nervai bei pablogėjusi kraujotaka Jums neleis džiaugtis gyvenimu dieną. Užsitikrinkite ne tik ramų, bet ir sveiką poilsį, susiradę kokybišką čiužinį. Toks čiužinys išlaikys tinkamą stuburo padėtį visos nakties metu.
  3. Sumažės osteochondrozės (stuburo ataugų) ir kitų stuburo problemų tikimybė. Tai itin svarbu, nes stuburo ligos ne tik sunkiai gydomos, bet ir nuo jų niekada iki galo nepagyjama. Atkreipkite dėmesį, jei miegate netaisyklingai,traumuojate tarpslankstelinius diskus, stuburą palaikančius raiščius ir didinate osteochondrozės tikimybę.
  4. Juk gera nieko nepamiršti ir aiškiai viską prisiminti! Nuovargis, miego trūkumas trukdo susikaupti, apsunkina informacijos priėmimo ir apdorojimo procesus. Šie veiksniai trikdo atmintį, tad jei ruošiatės svarbiam susitikimui, laukia egzaminas ir norite pasiekti gerų rezultatų, tinkamai išsimiegoti tiesiog būtina!
  5. Irzulys išgaruos lyg dūmas. Nenustebkite, jei aplinkiniai netikėtai taps malonesni, linksmesni, labiau linkę bendrauti, juk kai Jūsų gera nuotaika ir pasaulis šypsosi! Puikią dieną padės užtikrinti paprasčiausias dalykas – geras miegas.
  6. Džiauksitės skaisčia ir švytinčia veido oda. Gi šaunu kiekvieną rytą veidrodyje išvysti besišypsantį veidą. Nepakankama miego trukmė, nuovargis blogina kraujo ir medžiagų apykaitą, ląstelių atsinaujinimo procesus. Tad pasirūpinkite savo miego kokybe ir pamirškite papilkėjusią veido odą, maišelius po akimis ir ankstyvąsias raukšleles.
  7. Sustabdykite laiką! Daugelio mokslinių tyrimų rezultatai rodo, kad miego trūkumas greitina senėjimo procesus. To juk mes nenorime!
  8. Auk didutis! Daugelis vaikystėje girdėjome mamų žodžius: „eik pamiegoti dieną”, „dar pamiegok, didesnis užaugsi”. Tai tikrai nėra tėvų pretekstas pailsėti nuo vaikų keliamo chaoso: tyrimai rodo, kad geras miegas stimuliuoja augimo procesus vaikystėje ir paauglystėje.
  9. Saugus prie vairo – visiškai susikaupęs! Patikimiau vairuosite automobilį ir geriau dirbsite didelės koncentracijos reikalaujančius darbus. Nepakankamai kokybiškas miegas ir dėl to pablogėjęs dėmesio koncentravimas yra viena iš didžiausių nelaimingų atsitikimų priežasčių.
  10. Užtikrinsite organizmo organų ir audinių atsinaujinimo procesus. Tik be oro ir be vandens žmogus gali išgyventi trumpiau nei be miego. Nebandykite rungtyniauti su gamta – būsite nugalėtas. Geriau susidraugaukite su savo organizmu, užtikrinkite tinkamą režimą, maksimaliai pagerinkite savo miegą, ir jums bus atlyginta – pagerės sveikata, savijauta ir darbingumas.

Gero poilsio, sveiko ir kokybiško miego Jums linki VIDA10.